Gå til hoved-indhold

Aktiviteter 2023

Vi har en masse spændende marketingprojekter planlagt i 2023, som du kan læse meget mere om herunder! 

Hvis du har interesse i at samarbejde om nogle af indsatserne, er du velkommen til at kontakte os på: marketing@floradania.dk

Handelspladserne 2023

Datoerne for de fire forskellige Handelspladserne er som følger:

Forår d. 8.-9. marts
Sommer onsdag d. 7. juni
Efterår d. 16.-17. august
Vinter onsdag d. 25. oktober

Forhåndsregistreringen for årets Handelspladser er også åben, og I kan registrere jer selv og jeres kunder her

Kampagneindsatser 2023

I forbindelse med højtider og mærkedage planlægges der små kampagneindsatser på sociale medier, der sætter fokus på sæsonens potteplanter!
Som en del af kampagnerne, vil vi forsøge at vise forbrugeren, hvordan potteplanter kan benyttes i gave-, indretnings- og livsstilssammenhænge. 

Op til Mors dag planlægger vi at lave en kampagne i samarbejde med flere influencere, der med et humoristisk twist kan sætte fokus på potteplanterne, som den perfekte gave til mor - fordi de både er billigere og holder længere end buketterne.

Influencerevents

Med udgangspunkt i succesen fra 2022, vil vi i 2023 igen afholde events for trendsættende bloggere, journalister og influencere. Vi oplever nemlig, at branchens budskaber om potteplanter og deres anvendelsesmuligheder, når ud til rigtig mange, igennem de deltagendes sociale medie kanaler.

PR-indsats med fokus på CSR i potteplantesektoren

Vi ønsker at skabe positiv omtale for gartnerierhvervet generelt. Derfor lægger vi et ekstra fokus på potteplantesektorens arbejde med CSR ifm. vores presse-indsats for 2023.

Billedoptagelser

Vi fortsætter med at udvikle og tilpasse os de nye trends og tendenser.
Derfor udbygger vi også vores store billedbank på www.flordania.dk

Det er vores ambition, at fotooptagelserne i højere grad laves i samarbejde med magasinerne, så vi sikrer, at billederne bliver brugt af pressen. Desuden vil vi forsøge at skabe et samarbejde med små designere/startups ifm. lån af regi til billederne, så hvert enkelt foto også bliver yderligere relevant ud fra et interiør- og indretningsperspektiv.

SoMe

Vi forsætter indsatsen på SoMe med udvikling og produktion af generisk content af sæsonaktuelle produkter, men vi vil også i 2023 fokusere på at lave mere videomateriale. Dette vil både være i form af egenproduktion, men også gennem etableringen af et samarbejde med én eller flere influencere.