IPM Essen 2020

10.02.2020

Floradania Marketing deltog igen i år på IPM Essen 2020, 28. - 31. januar, med flere besøgende end forrige år.

Vi modtog med glæde en del besøgende i vores hyggelige lounge område, hvor gæsterne havde udsigt til vores bæredygtighedsshowcase, som fremviste vores fokus på FN’s 17 Verdensmål.

41 danske plante producenter udstillede deres produkter repræsenteret af Floradania Marketing. 

Fokus på miljø og bæredygtighed

Der var stort fokus på klima forandringer og bæredygtighed til IPM Essen 2020, hvor vi valgte at præsentere vores fokusmål gennem en grøn showcase og en udstillingstol lavet ud af genbrugsplast som inspiration.  

Størstedelen af de danske gartnerier præsenterede deres plantenyheder, samt nye koncepter for bæredygtighed. 

Floradania Marketing - tema og aktiviteter

-          Kryds og bolle bord med mini planter

-          Floradania selfie væg med polaroid kamera

-          Blomsterdekoration: hårbånd og boutonniere til besøgende 

-          Udstilling med plantenyheder og nye koncepter

-          Showcase med hvilke bæredygtighedsmål Floradania Marketing fokusere på

Besøgende på IPM Essen 2020

Messen havde på sine 4 dage over 54.000 besøgende fra 100 forskellige lande, som deltog på IPM Essen 2020.  

Udstillere på IPM Essen 2020

Messen havde 1538 udstillere (1546 in 2019) fra 46 lande, som præsenterede deres nyeste produkter, plante nyheder og koncepter.

 

Se billeder fra IPM Essen 2020 på Floradania.dk - Tak til Jens Poulsen
floradania.dk/messeoversigt/galleri/ipm-essen-2020/

Artikel om IPM Essen 2020 – Hortibiz News:
www.hortibiz.com/news/tx_news_pi1%5Bnews%5D=32576&cHash=338385adbd7868784cd1ae78a41f8a95

Billeder fra IPM Essen 2020 – Flora Daily:
www.floraldaily.com/photos/album/9634/ipm-essen-2020-floral-germany/

Instagram